Wydajność pracy zależy nie tylko od wiedzy i doświadczenia pracowników, ale też od narzędzi, które usprawniają jej wykonywanie. Dziś proponujemy dwa nieoczywiste akcesoria, które mogą być bardzo przydatne w pracy biurowej.
Pieczątka z datownikiem
W każdym urzędzie, biurze, ale również w domowej bibliotece sprawne zarządzanie dokumentami jest niezwykle istotne, by w krótkim czasie odnaleźć ten, który jest nam w danej chwili potrzebny. Aby zachować ład i porządek, należy papiery odpowiednio oznaczyć – najlepiej zrobić to w porządku chronologicznym, zgodnie z datą. Z pozoru oznaczenie terminu wydaje się być czynnością prostą i szybką do wykonania. Warto jednak wziąć pod uwagę, iż ręczne wpisanie daty na kilkudziesięciu, a często nawet kilkuset dokumentach jest już procesem długotrwałym i czasochłonnym.
Problem niepotrzebnie straconego czasu można rozwiązać, stosując pieczątkę z datownikiem. Ten zautomatyzowany sposób pracy umożliwia dodanie profesjonalnego stempla w sposób wydajny, ekonomiczny i znacznie szybszy.
Pieczątka charakteryzuje się wysokiej jakości metalowym wykończeniem. Dostępna jest w wielu kolorach. Wykorzystuje szybkoschnący atrament. Wymiar płytki tekstowej oraz liczba wierszy pod i nad datą zależą od wybranego modelu.
Dodatkowe funkcje uwzględniają Twoje preferencje dotyczące pola nadruku. Możesz na przykład wybrać czy chcesz użyć daty z nazwą miesiąca czy też preferujesz opisać dany miesiąc cyfrowo.
Zastosowania pieczątek z datownikiem
Istnieje szeroka gama zastosowań pieczątek z datownikiem, są to na przykład:
- Płatność za rachunki – oznaczenie daty zrealizowania przelewu.
- Przesyłanie i odbieranie dokumentów – oznaczenie daty wysłania lub odbioru.
- Kontrola produkcji i części maszynowych – oznaczenie daty wykonania kontroli.
- Oznaczanie terminów przydatności produktów spożywczych.
- Oznaczenie poczty – oznaczenie daty odbioru lub nadania.
- Potwierdzenie daty odbioru i nadania dokumentów wysłanych faksem.
Pieczątka z datownikiem jest doskonałym rozwiązaniem dla urzędów, biur i kancelarii prawnych.
Kalkulator z drukarką
Innym przydatnym akcesorium jest kalkulator z drukarką. Urządzenie to nie tylko szybko i sprawnie rozwiąże działanie, ale po chwili wydrukuje zapis Twoich wyliczeń.
Co więcej, odróżnieniu od ręcznie napisanych dokumentów, tekst wydrukowany na papierze jest jasny i czytelny dla każdego. A zatem, jeżeli wolno piszesz lub też, posiadasz niewyraźny charakter pisma, przyrząd ten z pewności ułatwi Ci codzienne funkcjonowanie. Już nigdy więcej nie będziesz musiał zastanawiać się, jaka cyfra widnieje na Twoim dokumencie.
Kalkulator z drukarką jest zatem szczególnie polecany, jako uzupełnienie wyposażenia instytucjom takich jak banki i urzędy, ale również biura i sklepy.
Właściwości i funkcje
- Mały rozmiar oraz mobilny charakter użytkowania. Urządzenie to z łatwością spakujesz w torbę czy neseser służbowy, tak by towarzyszył Ci na każdym ważnym spotkaniu.
- Kalkulator zawiera wymienną rolkę papieru.
- Posiada specjalny system zapisu danych. W celu sprawdzenia, wcześniej wykonanego obliczenia wystarczy, rozwinąć rolkę papieru. Problem zaginionych notatek i zapisków pozostaje w ten sposób sprawnie rozwiązany.
- Dodatkowe funkcje uwzględniają zastosowanie różnorodnych zapisów i formuł matematycznych. Dowolnie wybraną liczbę można zapisać w postaci pierwiastków, ułamków dziesiętnych czy też procentów. Istnieje możliwość wielokrotnego mnożenia i dzielenia przez wcześniej ustalony czynnik stały.
- Za pomocą kalkulatora można dokonać: rozliczenia finansowego (wyliczając zyski i straty), konwersji walutowej oraz obliczeń marżowych.
Warto dodać, iż funkcja drukarki nie jest obowiązkowa, a przyrząd może pełnić rolę zarówno kalkulatora jak i kalkulatora z drukarką.
To małe i precyzyjne urządzenie, to niezbędnik każdego księgowego, biznesmena oraz urzędnika, ale nie tylko! W każdym biurze przyda się ten mały, profesjonalny i błyskawicznie drukujący kalkulator!
Przedstawione powyżej urządzenia biurowe odmienią Twoją codzienną pracę, czyniąc ją szybką, lekką i przyjemną – przekonaj się sam!
Forbidden